Ik begrijp niet zo goed dat vrijwel het totale forum op basis van één actie van Jamie heeft geconcludeerd dat hij niet de mol kan zijn. Hij doet echt hele rare dingen...
Dit had ik net gemist, maar idd. Was vorig jaar met Jan ook zo. Als mensen een standaardmol willen kunnen ze beter wachten tot het seizoen van De Mol weer begint. Want als iemands wensmol het niet is (voor hetero mannen toevallig meestal Sarah of Merel, merk ik
, zal de hel losbarsten denk ik in het feedback topic na het seizoen. Alleen Rick Paul zou dan misschien nog enigszins gepruimd worden, maar ook die doet (te) veel kandidaatse dingen.
Jamie wordt ook veel verdacht. Door Sarah, Rick-Paul en Merel in ieder geval. Volgens mij wordt hij nu meer verdacht dan Merel. (Dus na Rick Paul het meest? Hoezo dan?)
Sarahs strategie was om te kijken of kandidaten zich anders gedroegen tijdens en buiten het spel. Merel slaapt bij hem op de kamer en ziet dus meer dan anderen. En wordt als een erg sterke speler gezien door de kandidaten die haar niet (meer) verdenken.
Rick-Paul lijkt bijna vol op hem te zitten. Dus het is meer dan nepmollen, denk ik. Als het een nepmol is is hij erg goed bezig. Maar ik neig er meer naar dat hij de mol is, als je z'n gedrag in sommige opdrachten bekijkt.