Oh ik vond de opening eigenlijk heel stom
Ik vind het enorm rottig voor Jens en kon dat gevoel eigenlijk lastig van me afschudden de rest van de aflevering.
Ik snap dat ze het zo gedaan hebben. Het was natuurlijk enorm bombastisch en een twist waardoor Jens terug zou kunnen komen was ook wel een anti climax geweest, maar van mij had de hele opening niet echt gehoeven.
Daarnaast vond ik het ook éxtra lullig dat er deze aflevering dan ook nog eens niemand naar huis is gegaan. Het verschil met Jens en de eerste "echte" afvaller vind ik dan levensgroot, in het kader van enigszins "gedeelde smart is halve smart". Zoals Heinz ook al aangaf verwacht ik Jens niet terug in een volgend seizoen, maar daar heb ik toch enigszins een rotte smaak van in m'n mond. Iemand zal vast vinden dat dit 'nu eenmaal bij het spel hoort' en dergelijke maar ben echt geen fan van deze twist.
Ik vond opdracht 2 en 3 super vermakelijk om naar te kijken en heel leuk bedacht!
Heerlijk hoe het in beeld gebracht is. Geeft me het gevoel dat het sowieso een enorm leuk en ouderwets goede Vlaamse serie gaat worden, dus daar kijk ik enorm naar uit. Ook opdracht 1 was prachtig bedacht en vormgegeven, alleen stond het gevolg van de opdracht me niet zo aan.