Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208279 keer)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #240 Gepost op: 27-01-2012, 11:03:25 »
liesbeth zegt ergens in afl.4 dat Marit en William het zwakst gescoord zouden hebben bij de test. Dat is toch onzin??
Zij kunnen evengoed de beste testresultaten hebben gehad.
En ze kunnen uiteraard beiden de Mol zijn (behalve als liesbeth meer weet )???

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #241 Gepost op: 27-01-2012, 11:10:13 »
Als iemand zich afvraagt wat Liesbeth op haar groene trui heeft staan: ég tala ekki íslensku
Dat betekent net zoveel als: 'ik spreek geen IJslands' :P

Haha, wat grappig. Zo'n shirt wil ik ook de volgende keer als ik op vakantie ga ... hoewel, dan zie je er wel heel erg uit als een toerist  ::) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #242 Gepost op: 27-01-2012, 12:34:34 »
Voor de mensen die mij een PM hadden gestuurd over Hadewych, Liesbeth reageerde bij de executie van gisteren exact hetzelfde op haar groene scherm. Ze is oprecht verrast en haar blijdschap daarna is dat ook. Jammer Liesbeth, door jouw naam kan ook een streep.  ::vergroot::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #243 Gepost op: 27-01-2012, 12:39:27 »
Haha, wat grappig. Zo'n shirt wil ik ook de volgende keer als ik op vakantie ga ... hoewel, dan zie je er wel heel erg uit als een toerist  ::) .
::rofl::

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #244 Gepost op: 27-01-2012, 12:41:46 »
"oprecht verrast" Wat is oprecht verrast, de 1 interpreteerd het als oprecht verrast, de ander kan van de gelaatsuitdrukkingen wel heel wat anders maken. Oprecht verrast is geen vaststaand iets wat je kunt meten of met zekerheid kunt zeggen. Dus nee ik geloof niet dat je met zekerheid kunt zeggen dat ze "oprecht verrast" is. Liesbeth staat nog steeds in de top 2 van de verdachten van mij.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #245 Gepost op: 27-01-2012, 12:44:33 »
"oprecht verrast" Wat is oprecht verrast, de 1 interpreteerd het als oprecht verrast, de ander kan van de gelaatsuitdrukkingen wel heel wat anders maken. Oprecht verrast is geen vaststaand iets wat je kunt meten of met zekerheid kunt zeggen.

Zeker wel.  ::tandpastasmiley::  Daar zijn hele studies over. Er wordt ook speciaal software voor ontwikkeld om emoties in het gezicht nog beter waar te nemen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2012, 12:47:54 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #246 Gepost op: 27-01-2012, 12:48:28 »
Daar ben ik het wel grotendeels mee eens... alhoewel er wel weer testen zijn waarmee dat wel kan.. maar als kijker is dat moeilijk om me zekerheid vast te stellen.. Maar kan wel een gevoel zijn.. ze kwam op mij ook wel oprecht verrast over..

Maargoed heb ooit een surpise party gehad waarbij iemand zijn mond had voorbij gepraat.. en ik heb gedaan als of ik dus oprecht verrast was.. terwijl ik het dus al wist toen ik de deur openmaakte..
en achteraf tegen mensen verteld dat ik het wel als wist en niemand geloofde dat.. omdat ik oprecht verrast was...  Er zijn zeker wel maniertjes om oprecht verrast of geschrokken over te komen, zonder dat je dat eigenlijk bent..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #247 Gepost op: 27-01-2012, 12:50:22 »
Zeker wel.  ::tandpastasmiley::  Daar zijn hele studies over. Er wordt ook speciaal software voor ontwikkeld om emoties in het gezicht nog beter waar te nemen.

dat klopt idd.. maar er van uitgaande dat jij niet over al die software beschikt (correct me if i'm wrong, heb je ook gepmd btw), blijft het toch nog steeds moeilijk om dat aan de hand van een tv uitzending als kijker vast te stellen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #248 Gepost op: 27-01-2012, 12:54:13 »
Zeker wel.  ::tandpastasmiley::  Daar zijn hele studies over. Er wordt ook speciaal software voor ontwikkeld om emoties in het gezicht nog beter waar te nemen.

idd ik ga er ook maar vanuit dat jij een "simpele boerenlul" bent, no offence, en geen wetenschapper bij NASA of waar dan ook bent en dus niet zo'n studie ooit gedaan hebt en die software hebt ontwikkeld. Dus vandaar dat ik zeg dat een kijker, zoals jij ook gewoon bent neem ik aan, moeilijk kan vast stellen wat "oprecht verrast" is. Het zijn tenslotte allemaal acteurs en actrices als ze moeten hoor!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #249 Gepost op: 27-01-2012, 12:59:55 »
ja er zijn ook hele studies om mensen wel te laten geloven dat je oprecht verrast bent.. Toneelschool heten die volgens mij. ;)
Nee effe serieus.. op mij kwam ze ook oprecht verrast over en wat ook wel weer zo is, is dat we het als kijker toch moeten doen met de info die we krijgen.. Daarom is ze bij mij ook weer wat gezakt.. maar echt wegstrepen doe ik haar niet...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #250 Gepost op: 27-01-2012, 13:14:50 »
idd ik ga er ook maar vanuit dat jij een "simpele boerenlul" bent, no offence

 ::rofl:: Ik heb echt helemaal niets met het platteland, dat moet je maar even van mij aanenemen. Als je mij 'simpel' wil noemen zonder mij verder te kennen... ach ja...

Ik denk dat ik er wel iets meer van af weet en er gedetailleerder naar kijk dan de gemiddelde persoon hier. Maar je hebt volledig gelijk dat het (maar) mijn mening is en die mag jij gerust in twijfel trekken.

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #251 Gepost op: 27-01-2012, 13:24:20 »


Nou, heb wel weer genoeg van die verrassende mollen die nauwelijks hebben gemold de afgelopen jaren. Doe mij maar een iets duidelijker mol die je met echte mollenacties kan vinden. Maar ja, de afgelopen jaren is de beste mol de mol niet geweest, dus dat pleit weer niet voor Liesbeth, maar ik blijf hopen. Als het is gegaan zoals wij denken, Liesbeth heeft toch expres groen gestemd tegen de afspraak in, vind ik dat een hele mooie mollenstreek.  

Zelfs als de mollenacties voor bijna heel Nederland vanaf het begin duidelijk zijn? Dan heb je toch niet echt een spannenede serie...?  :-\\
No Milk today???

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #252 Gepost op: 27-01-2012, 14:28:01 »
Kan me goed voorstellen dat veel mensen nu (nog steeds) gaan voor Liesbeth als mol. Maar ik geloof er (nog steeds) niet in.


Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #253 Gepost op: 27-01-2012, 14:38:52 »
hoi iedereen
ik ben hier voor het eerst, eerste post
heb vorig jaar dit forum gevolgd (en die van avro site, maar jullie hadden intelligentere reacties vond ik), dus heb me dit jaar maar eens aangemeld.

maar ik ga gelijk maar eens van start :D
ik verdenk liesbeth niet echt (een beetje misschien), maar er viel mij wel iets op en ik kan het hier niet terugvinden
toen frits aan iedereen lekker onnozel vroeg in welke quiz ze het meest kans maakten (vraag 4 van executie) sprak liesbeth daarover in haar biecht en ze zei toen iets van: 'well done' frits, in ieder geval iets in het engels.
en ik hoorde dat toen en toen wist ik zéker dat ik dat eerder heb gehoord en volgens mij ook van haar. kan natuurlijk gewoon een uitspraak zijn die ze vaak gebruikt, maar ben benieuwd of iemand anders het weet en in welke context ze dat toen zei, of ze het herhaalde ofzo, haar goed uitkomt enz. ik kon het zo 1,2,3 niet terugvinden of herinneren. Iemand die het ook is opgevallen?

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #254 Gepost op: 27-01-2012, 15:19:24 »
nee maar moet hem nog terugkijken.. heb het begin gemist omdat gtst blijkbaar nogal uitliep..

zag deze net op de avro site.. lijkt net alsof Liesbeth's reactie eerder komt dan bij de rest.. wellicht omdat ze de uitkomst al weet... en haar handen voor dr gezicht plaatst om haar reactie te verbergen...


Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline EvdS

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #255 Gepost op: 27-01-2012, 15:23:55 »
Is dit dan een concrete hint? het is niet per ongeluk dat alleen de foto van liesbeth haar ouders (helemaal rechts) groter is dan alle andere...ook het mollogo staat anders.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #256 Gepost op: 27-01-2012, 15:27:45 »
net ook al reactie op gegeven, maar zal die hier ook nog even plaatsen..

"Jaaa jullie hadden kunnen weten dat ik de mol was, want mijn foto was groter"

is niet echt het soort hints dat ik gewend ben van WIDM

Het is meestal iets meer directer aan mol gericht..

b.v jullie hadden kunnen weten dat ik de mol was, want ik had de vlieger met MOL erop vast..
of ik schreef MOL in het eten
of er stond een MOL logo op mijn foto..

of een terugkerend iets zoals ik deed constant iets met mijn kruisje of ik maakte gebaren met mijn handen.. etc etc..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #257 Gepost op: 27-01-2012, 15:47:43 »
Een paar jaar geleden had'k het ook al bij Anniek die een witte broek aantrok bij een opdracht waarbij ze heel erg nat werden (en de broek dus ook) waardoor d'r ondergoed zichtbaar was.. Toen opperde ik al dat de mol voorkennis heeft en hier wellicht rekening mee zou houden XD Dus dat Anniek wss de mol niet was toen..

Ik denk nu hetzelfde bij Liesbeth, want ze had zeer uitlopende mascara op bij de snorkelopdracht.. :) Met voorkennis had ze wss waterproof opgedaan.. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #258 Gepost op: 27-01-2012, 15:53:50 »
Een paar jaar geleden had'k het ook al bij Anniek die een witte broek aantrok bij een opdracht waarbij ze heel erg nat werden (en de broek dus ook) waardoor d'r ondergoed zichtbaar was..

Haha, van dit soort posts vraag ik me altijd af of ze van een man of van een vrouw komen  :P .
Wel een goede opmerking, is Liesbeth "meisje-meisje" genoeg om hier rekening mee te houden ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline EvdS

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #259 Gepost op: 27-01-2012, 15:58:18 »
Alle vrouwen die make-up dragen denken zodra het regent of ze het water in moeten ''mn mascara!!''. een meisje-meisje ben ik niet echt, maar als ik weet dat ik ga zwemmen o.i.d. doe ik geen make-up op, of idd waterproof!