Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 76143 keer)

Offline FilmMaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #260 Gepost op: 21-02-2013, 14:38:53 »
de regie echter mag wat mij betreft volgend jaar wel weer de trukendoos opendoen en het moeilijker maken.
Ze maken het juist nu verrot moeilijk.Er zijn al heel veel hints die er voor zowat iedere kandidaat zijn.
De petten,De shirts,De kerk,Vragen aan de mol in de kerk,ZAR,De taal opdrachten,lion. enz.....

Vind het juist wel goed hoe ze het nu doen.Maar als Zarayda de mol blijkt te zijn,dan vind ik het wel heel jammer.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #261 Gepost op: 21-02-2013, 14:47:13 »
Ze maken het juist nu verrot moeilijk.Er zijn al heel veel hints die er voor zowat iedere kandidaat zijn.
De petten,De shirts,De kerk,Vragen aan de mol in de kerk,ZAR,De taal opdrachten,lion. enz.....

Vind het juist wel goed hoe ze het nu doen.Maar als Zarayda de mol blijkt te zijn,dan vind ik het wel heel jammer.
Dat ligt toch echt aan ons, al die zogenaamde hints :P

Ontopic:Het is me duidelijk dat Kees het niet is.
...óf niet!

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #262 Gepost op: 21-02-2013, 20:08:41 »
Ik verwacht niemand. Om het ons tot het einde moeilijk te maken. Als er nu iemand afvalt denk ik dat de puzzelstukjes wel eens definitief op hun plaats kunnen vallen.

Maar als ik echt iemand zou moeten kiezen, dan zou ik gaan voor Carolien. Zij leek me meer te twijfelen aan haar Mol en haar zie ik dus nog zo'n alombekende lastminuteswitch maken, van Kees naar Zarayda?

Al lijkt het me richting finale misschien wel om een duel Kees vs. Paulien te gaan of zal het dan toch Kees vs. Zarayda worden? Meestal de Mol tegen zijn eigen verdachte, die meestal ook nog eens de winnend finalist blijkt te zijn (kan evengoed verliezer zijn). Er wordt nu al weken op gehamerd dat Kees op Carolien/(Paulien) zit en vice versa. Eén van die twee zit er sowieso in, maar allebei lijkt me teveel van het goede. Zarayda daarentegen zou mooi passen in die finale, van Zarayda (en Paulien ook in mindere mate) is nog bijlange niet iedereen overtuigd dat ze NIET de Mol is. Ideaal om ultieme twijfel te zaaien. Dus als er echt iemand weg moet, staat Carolien er volgens mij het slechtst voor. Enjoy your last Snickers & Cola. ;)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 20:10:31 door FenikXIII »

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2013, 20:19:04 »
Ik zou juist denken (en hopen, al is het maar voor de pool) dat Zarayda moest vertrekken. Idd er word al heel lang verteld dat Kees op Carlien zit en Carolien verdenkt Kees en Paulien neigt naar Kees. Als nu bv een Kees zou moeten vertrekken zou dat betekenen dat Carolien niet de mol is. Hou je Zarayda en Paulien over. Als we de priesterhint in ogenschouw neem, en ik vind de hint zeer aannemelijk, dat kan die niet op Zarayda slaan als we de C in acht nemen. Dan moet Paulien het wel zijn. Mocht Kees toch vertrekken en de dames Paulien & Carolien weten het niet meer en Zarayda zou de mol blijken te zijn zou ik dat een slechte twist vinden. Ben niet kapot van Zarayda als mol. Mocht Carolien vertrekken dan kan het nog wel eens interessant worden. Kees zit er dan naast en we weten niet, naja ik weet niet zo uit mijn hoofd, op wie Zarayda zit. Misschien zit zij op Paulien en is zij de mol. Mocht Paulien vertrekken....nee daar geloof ik ook niet in. mmmm het kan nog vele kanten op, behalve de goeie :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2013, 21:44:47 »
Wat zijn we supergoed!!!  Wie is de afvaller de komende aflevering?
Zarayda  47 (53.4%)
Carolien  4 (4.5%)
Kees  24 (27.3%)
Paulien  6 (6.8%)
NIEMAND  7 (8%)

Totaal aantal stemmen: 88

En natuurlijk moet je de vraag van deze week zien als: wie wordt aangewezen als niet-mol? Dus als verliezer/winnaar?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2013, 22:05:38 »
Ik heb op Carolien gestemd. Ik denk dat Kees en Paulien als winnaar en mol overblijven en dat Carolien de verliezer wordt. Maar winnaar en verliezer zou je net zo goed om kunnen draaien, dat is voor mij nog een grote verrassing.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2013, 22:09:59 »
Ik denk dat Carolien de verliezer wordt, Paulien de winnaar en Kees de Mol.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

anoniem 24971

• Gast
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2013, 22:14:04 »
Ik denk dat Carolien de verliezer wordt, Paulien de winnaar en Kees de Mol.  ::jaja::

Ja, maar dan wordt Carolien wel winnaar, of Paulien steelt de Pot van Carolien.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2013, 23:16:27 »
Pfff, volgend jaar vul ik gewoon altijd in wat deze poll zegt bij de pool ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hetoord

• Forumlid
  • Kleurenblind? Ik?
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2013, 23:23:03 »
Er wordt niemand bekend gemaakt als winnaar of verliezer, en zeker niemand als mol. De laatste jaren leverde het bekend maken van de winnaars en verliezers te veel informatie op. Daar moeten ze echt mee stoppen. Tijdens de reünie wordt alles duidelijk.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2013, 23:26:12 »
Ik vind dat als ze Paulien of Carolien verliezer bekend maken, dit niks hoeft te zeggen.
Als Carolien verliest is of Kees niet de mol, of had Paulien meer vragen goed.
Voor Paulien geldt hetzelfde.
Als ik er even vanuit ga dat Kees de mol is (wat ik al heel lang doe), kunnen ze wat mij betreft dus best de verliezer bekend maken zonder dat ze iets verraden.

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2013, 23:43:13 »
Er wordt niemand bekend gemaakt als winnaar of verliezer, en zeker niemand als mol. De laatste jaren leverde het bekend maken van de winnaars en verliezers te veel informatie op. Daar moeten ze echt mee stoppen. Tijdens de reünie wordt alles duidelijk.
In 2011 was het niet erg dat ze in aflevering 10 bekend maakten dat Soundos de verliezer was.
Art zat op Patrick en Patrick zat zogenaamd op Art.
Al zei de grijns van Art genoeg (niet dat de Artverdenkers zich daar iets van aantrokken).  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 26-02-2013, 13:45:32 »
Het kan haast niet anders meer dan dat we Carolien zien winnen/verliezen overmorgen ::zwaai::. En is Paulien dus de nepmol van deze serie, zie topic Top 3 Molverdenkingen.

Paulien staat op .nl nu opeens eerste boven de 10.000 terwijl Kees daar nog dik onderstaat......

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 26-02-2013, 13:54:12 »
Het kan haast niet anders meer dan dat we Carolien zien winnen/verliezen overmorgen ::zwaai::. En is Paulien dus de nepmol van deze serie, zie topic Top 3 Molverdenkingen.

Paulien staat op .nl nu opeens eerste boven de 10.000 terwijl Kees daar nog dik onderstaat......

Mee eens, maar ze hebben wel weer gekozen voor de 'verliezer' dit seizoen.
In dat geval zou Carolien dus afwijken van de hele reeks wat me weer vreemd lijkt, als ze hiervoor gekozen hebben en idd een soort 'wijst de volgende aan' deels erin gemanipuleerd hebben.

Carolien kán de winnares zijn uiteraard maar op basis van meerdere factoren geeft ik Paulien nét iets meer kans. Het zal erom hangen denk ik.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #274 Gepost op: 26-02-2013, 17:19:20 »
Volgens mij heeft Jan Willem Roodbeen vorige week in de Roodshow al gezegd dat deze donderdag de verliezend finalist wordt bekendgemaakt. Er vanuitgaande dat alleen Carolien bekend gemaakt kan worden omdat Paulien en Kees de top verdachten zijn is dit de meest safe voorspelling voor de finale:

Winnaar: Paulien
Verliezer: Carolien
Mol: Kees.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #275 Gepost op: 26-02-2013, 17:23:26 »
Ik denk ook dat dat de uitslag gaat worden. (zijn er niet meer van die leuke poppetjes zoals vorig jaar met Hade,Liesbeth en AM?)

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 27-02-2013, 08:24:54 »
Winnaar: Paulien
Verliezer: Carolien
Mol: Kees.

Zo stem ik al afleveringen lang in de pool iig.  ::jaja::
Jammer dat ik me in één aflevering af heb laten leiden door het afvaller-theorie gedoe met Tania.
Zelf heb ik nooit een finaliste in haar gezien, mja..

Ben benieuwd.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 27-02-2013, 09:42:39 »
stem ik al afleveringen lang in de pool iig.  ::jaja::
Soow! Zal je wel hoog staan ::ok:: Ik vergat zelf weer diverse keren te stemmen, lekker slim :-X. Maar omdat iedereen toch al vlot op Kees zat is winnen dit jaar wel heel erg moeilijk, vooral een extra portie geluk is nodig denk ik want het was wel vrij snel duidelijk welke groepjes er waren en wie dus naar huis zouden gaan.

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 27-02-2013, 10:16:32 »
Ik denk dat paulien eruit ligt morgen.

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 27-02-2013, 17:33:27 »
Ik stem ook ietwat tegendraads op Paulien als verliezer. Zij zit misschien al langer op Kees, maar Carolien is zó fanatiek en speelt het spel af en toe zó slim... Ik gun Paulien absoluut de winst, maar de winnaarsmentaliteit van Carolien zou volgens mij wel eens de doorslag kunnen geven.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2013, 17:57:09 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?