Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 120134 keer)

Offline Natjuuh12

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #180 Gepost op: 30-01-2014, 22:29:21 »
Tygo was wel heel erg aan het aansporen om de foute foto van het boeddha beeld te kiezen met de ketting. En als kandidaat om meer geld te verdienen kon hij toch ook wel even tegen Susan zeggen dat hij nóg een boeddha beeld zag met twee wijzende vingers.. 

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #181 Gepost op: 30-01-2014, 22:35:50 »
Tygo was wel heel erg aan het aansporen om de foute foto van het boeddha beeld te kiezen met de ketting. En als kandidaat om meer geld te verdienen kon hij toch ook wel even tegen Susan zeggen dat hij nóg een boeddha beeld zag met twee wijzende vingers.. 
Dat eerste is zeker waar en zeer dubieus.
In dat tweede zag ik toch ook de kandidaat die de overwinning ruikt en vooral zijn mol in de gaten houdt, haar niet corrigeert en kijkt hoe het zich ontwikkelt. Een kandidaat ook die zeker zijn medekandidaten niet wil helpen om de juiste mol te kiezen. Hij ziet zijn mol het fout doen, zegt niets en ziet dat de anderen het niet doorhebben. Voorsprong voor hem, denkt hij.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #182 Gepost op: 30-01-2014, 23:05:05 »
Te opzichtig imho.
idd Niet even aan Susan zeggen dat hij nog een beeld zag met 2 vingers..
Prima, maar om dat in een biecht allemaal te zeggen?
Het lijken molbiechten. Steeds weer.
3 Vingers in groepsfoto? Refererend aan een "M"?

Kan een nieuwe mol-strategie zijn.
"In your face", zo zeg maar.

Ik heb het liever iets meer stiekem, dus wil er niet aan.



« Laatst bewerkt op: 31-01-2014, 01:53:25 door Loebas »
Omnia vincit amor

Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #183 Gepost op: 30-01-2014, 23:16:36 »
Dat eerste is zeker waar en zeer dubieus.
In dat tweede zag ik toch ook de kandidaat die de overwinning ruikt en vooral zijn mol in de gaten houdt, haar niet corrigeert en kijkt hoe het zich ontwikkelt. Een kandidaat ook die zeker zijn medekandidaten niet wil helpen om de juiste mol te kiezen. Hij ziet zijn mol het fout doen, zegt niets en ziet dat de anderen het niet doorhebben. Voorsprong voor hem, denkt hij.

Dit zou inderdaad een slimme strategie zijn. Ik verdenk Tygo sinds het begin, maar eigenlijk speelt hij gewoon als een fanatieke, sluwe kandidaat

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2014, 00:56:31 »
Tygo is toch echt een held, ik kan hem nu al de beste molkandidaat ooit noemen.

Vaarbewijs? Ik heb helemaal geen vaarbewijs! ::bravo::

Vriendjes maak ik wel in Amsterdam, toch niet in de Filipijnen! Wat een baas!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2014, 01:19:17 »


Vaarbewijs? Ik heb helemaal geen vaarbewijs! ::bravo::


Iemand (even kwijt wie, excuus) schreef hier;
"Wie heeft er een vaarbewijs" (na tonen groot schip met MOL er op)?  ::ok::

Gaat die Tygo dat nog beweren ook, en ontkrachten, hahaha.

Als Tygo het is, is het nog nooit zo exposed geweest imho.

Dus ik ga weer luisteren naar verhalen over geitjes en kuikens :)


Omnia vincit amor

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2014, 01:24:40 »
Het zou zo leuk zijn als Tygo de mol is. Dat hij die 1000 euro gewoon verduisterd heeft (zoals hij zegt!) en vervolgens 2 lege enveloppen post. En dat alles geholpen door Jennifer....
Maar ik ben bang van niet  ::ohno::

Offline Superpippo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2014, 12:03:25 »
Vooe mij blijft Tygo nummer 1 verdachte. Net omdat het er zo duidelijke hint in zitten. De afgelopen jaren was het altijd anders (Anne-marie kon je amper mol noemen en bij Kees waren de acties fantastisch maar de meeste hebben we pas gezien in de finale).

Moest ik de productie zijn ik zou het net zo eens willen spelen. Je weet op voorhand dat iedereen denkt: "dat is té duidelijk" en dat ze de hints zo ver gaan zoeken dat er rond iedereen theoriën ontstaan. Het zou toch fantastisch zijn dat je na de finale kunt zeggen: we konden het jullie bijna niet duidelijker maken en toch verdacht iedereen sofie/jan-willem/susan (scoren hoger % op de officiële website)

als je de volgende zaken met dat idee bekijkt:
- aflevering 1 staat de mol gewoon letterlijk op zijn voorhoofd
- hij steelt erg openlijk de envelop van Jan-Willem
- aflevering 3 zegt hij dat hij natuurlijk die woorden al 2 maanden kent
- Aflevering 5 geeft hij bij de boeddha-opdracht toe dat hij nog zo'n beeld met 2 vingers had gezien en niets had gezegd

dit zou echt een topmol zijn, net omdat het zo duidelijk is en eigenlijk bij de meeste kandidaten niet zo heel verdacht is.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2014, 12:49:59 »
...dit zou echt een topmol zijn, net omdat het zo duidelijk is en eigenlijk bij de meeste kandidaten niet zo heel verdacht is.
Waar ik met Tygo wat moeite heb is het 'Follow-the-money' verhaal. 500 eurootjes 'Quiz', '500 eurootjes 'Zwaar/150kg', 2500 eurootjes 'Jagers'.

Ik schrijf hem nog niet volledig af, omdat er ook veel dingetjes inzitten die weer extreem mols zijn (Emotie/Fagot, envelop jatten, de groep kunnen manipuleren, enz. Heinz had een mooi lijstje gemaakt). En die 2x500 eurootjes kan ik hem wel vergeven, omdat ook Freek en Owen hier een aandeel in hadden.

Maar voor mij kan Tygo alleen nog de mol zijn als hij een enorm goede wisseltruc heeft toegepast bij de enveloppen (niks in de eerste, niks in de tweede, de rest in z'n tas).
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2014, 14:04:03 »
Waar ik met Tygo wat moeite heb is het 'Follow-the-money' verhaal. 500 eurootjes 'Quiz', '500 eurootjes 'Zwaar/150kg', 2500 eurootjes 'Jagers'.

Ik schrijf hem nog niet volledig af, omdat er ook veel dingetjes inzitten die weer extreem mols zijn (Emotie/Fagot, envelop jatten, de groep kunnen manipuleren, enz. Heinz had een mooi lijstje gemaakt). En die 2x500 eurootjes kan ik hem wel vergeven, omdat ook Freek en Owen hier een aandeel in hadden.

Maar voor mij kan Tygo alleen nog de mol zijn als hij een enorm goede wisseltruc heeft toegepast bij de enveloppen (niks in de eerste, niks in de tweede, de rest in z'n tas).

Ik post zo iets in het "post" topic.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2014, 22:53:00 »
Zou de productie de kandidaatbiechts en molbiechts van Tygo verwisseld hebben ?
Dat we nu de molbiechts al zien en na de ontknoping pas de biechts als kandidaat ??
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #191 Gepost op: 31-01-2014, 23:13:29 »
Het zou zo leuk zijn als Tygo de mol is.
Ik ben het 100% met je eens. Als hij de mol is heeft het het heel tof en geniaal gedaan.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #192 Gepost op: 31-01-2014, 23:46:11 »
Als hij de mol is
Ik hoop het niet. Hij krijgt al zo veel aandacht van productie.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #193 Gepost op: 31-01-2014, 23:57:22 »
Het zou inderdaad leuk zijn als Tygo de Mol is, maar echt geloven kan ik het niet.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2014, 00:13:53 »
Ik hoop het niet. Hij krijgt al zo veel aandacht van productie.

Toch een leuke twist? Bijna iedereen trapt erin. Al ben ik bang dat dit hem niet gaat worden.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2014, 07:09:10 »
Tycho biecht op ,dat Jennifer op de hoogte is van zijn tweede enveloppe.( is dus waar )
Echter...bij de vorige aflevering, als JW wordt gevraagd iets op te sturen, zie je Aaf vol in beeld "meegenieten " met Tycho als Dadhne JW doorzaagt over het opsturen.
Als Aaf van niks wist , vind ik dat heel verdacht overkomen of.....Aaf is wel op de hoogte en Tycho liegt hier en zijn er dus meer op de hoogte...
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 07:11:32 door Molle Pietje »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2014, 10:02:41 »
Ik denk niet dat Tygo de mol is, ik krijg een heel sterk Sebastiaan Labrie gevoel bij hem: Lekker kloten, dingen stelen etc dingen die je normaal niet kan en mag doen. Gewoon het maximale dr uit halen.

Maar als hij de mol is hebben ze sowieso een paar molbiechten van hem in de serie gestopt... wat wel vet zou zijn.

Aflevering 4: "Maarja, ik had de woorden ook al 2 maanden geleden"

Aflevering 5: "Er waren 2 boeddha's die dit deden. En zij heeft er maar 1 gezien, en ik had er 2. Stom van d'r. Echt een mollenactie." <-- Geeft ie nou toe dat hij de goede wel heeft gezien en het niet heeft gezegd?

Er was nog een gekke quote van hem in aflevering 5 die heel subtiel was maar toen ik hem hoorde dacht ik wel... dat zou een molbiecht kunnen zijn. Ben hem alleen kwijt. Als iemand weet welke ik bedoel..  :)

En dat zeggen dat ie een vaarbewijs had kan als mol natuurlijk ook een slimme actie zijn, om op een makkelijke manier de leiding te krijgen in de opdracht, maar als kandidaat is het ook te verklaren dat ie gewoon graag wilde varen...

Ik denk niet dat hij het is. Vind het te duidelijk en opvallend. ;D Ik denk dat ie gewoon een beetje wilt kloten met die uitspraken.


Wel een beetje opvallend hoe super erg hij ineens zijn best deed bij de boeddha opdracht, om vervolgens van Art te horen dat er 0 euro verdiend wordt bij 1 fout antwoord... maar misschien iets te opvallend. Ook vond ik zijn reactie toen ze geld hadden verdiend bij de speedboatopdracht een beetje raar. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2014, 10:07:29 »
Aflevering 5: "Er waren 2 boeddha's die dit deden. En zij heeft er maar 1 gezien, en ik had er 2. Stom van d'r. Echt een mollenactie." <-- Geeft ie nou toe dat hij de goede wel heeft gezien en het niet heeft gezegd?
Ik denk niet dat hij het is. Vind het te duidelijk en opvallend. ;D Ik denk dat ie gewoon een beetje wilt kloten met die uitspraken.
Ben het helemaal met je eens, heb bij hem ook een Dennis Storm/Sebastiaan Labrie gevoel... Die opmerking in aflevering 4 en zijn vaarbewijs zijn daar voorbeelden voor, puur kloten.
Maar voor wat betreft de Boeddha's heeft hij wel gelijk, denk ik, zie het Boeddha topic. Volgens mij heeft hij Freek, als Mol, door. Tygo maakte samen met Freek een foto van de Boeddha met 2 vingers omdat Freek zei dat dit zijn Boeddha was - die met de ontbrekende kralen in de ketting. Daarom denk ik dan ook dat Tygo lang in de serie blijft, ik hoop het in ieder geval.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 10:09:46 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2014, 10:11:42 »
Ik hoop dat Tygo er de volgende aflevering uit vliegt. Hij wordt steeds irritanter in zijn gedrag. Als hij de mol is, dan is hij de slechtste mol allertijden.

Offline MOLdevort

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #199 Gepost op: 1-02-2014, 11:03:37 »
Tygo en Jan Willem..

De Mol en de presentor een dag je bowlen met de Verliezer.. :o

http://avro.nl/Images/tcm17312605_Original.jpg
http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/5/backstagefotos.aspx

Groen = Rood = Verliezer
Geel = Oranje = Altijd door lopen/rijden/gaan = De Mol



Met een beetje fantasie haal je uit de personen het woord mol. De 1ste linkse plus tygo en willem vormen de M Het meisje/vrouw vorm de O met der armen en dan Art die overduidelijk de L vormt met zijn rechterarm.

en als je goed kijkt zie je tygo met zijn linkerhand ook een v maken met 2 vingers, rahaaar haha
Go find a white crayon and color yourself a zebra