Ik denk niet dat Tygo de mol is, ik krijg een heel sterk Sebastiaan Labrie gevoel bij hem: Lekker kloten, dingen stelen etc dingen die je normaal niet kan en mag doen. Gewoon het maximale dr uit halen.
Maar als hij de mol is hebben ze sowieso een paar molbiechten van hem in de serie gestopt... wat wel vet zou zijn.
Aflevering 4: "Maarja, ik had de woorden ook al 2 maanden geleden"
Aflevering 5: "Er waren 2 boeddha's die dit deden. En zij heeft er maar 1 gezien, en ik had er 2. Stom van d'r. Echt een mollenactie." <-- Geeft ie nou toe dat hij de goede wel heeft gezien en het niet heeft gezegd?
Er was nog een gekke quote van hem in aflevering 5 die heel subtiel was maar toen ik hem hoorde dacht ik wel... dat zou een molbiecht kunnen zijn. Ben hem alleen kwijt. Als iemand weet welke ik bedoel..
En dat zeggen dat ie een vaarbewijs had kan als mol natuurlijk ook een slimme actie zijn, om op een makkelijke manier de leiding te krijgen in de opdracht, maar als kandidaat is het ook te verklaren dat ie gewoon graag wilde varen...
Ik denk niet dat hij het is. Vind het te duidelijk en opvallend.
Ik denk dat ie gewoon een beetje wilt kloten met die uitspraken.
Wel een beetje opvallend hoe super erg hij ineens zijn best deed bij de boeddha opdracht, om vervolgens van Art te horen dat er 0 euro verdiend wordt bij 1 fout antwoord... maar misschien iets te opvallend. Ook vond ik zijn reactie toen ze geld hadden verdiend bij de speedboatopdracht een beetje raar.