ok even over die foto charel: ik hoorde angela iets zeggen over een stemvervormer. misschien is dat het wel? :-/
De stemvervormer zou dan bij de mol moeten zijn aangezien zijn/haar stem vervormd zou moeten worden. Men wil ons doen geloven dat George de mol gaat bellen, een van de andere kandi's dus, en dan zou 't nooit 'n stemvervormer kunnen zijn wat we zien.
Zo'n stemvervormer is natuurlijk nooit nodig, alleen om de deelnemers te misleiden. De redactie heeft gewoon met de mol afgesproken, dat de mol sowieso voor de koffer met telefoon (het gesprek met de mol) gaat!
Niemand kan dus op die manier in contact komen met de mol, want als er 2 die koffer kiezen, is de opdracht mislukt (en ook nog eens de sabotoge gelukt). Kiest alleen de mol de telefoon, dan komt niemand achter de ID van de mol.
Kortom, mijn vermoeden dat George de mol is wordt alleen maar versterkt.
Wat tovenaar hier, vind ik echt wel 'n ontdekking. Vreemd dat nog niemand hierop gereageerd heeft. Men zou natuurlijk nooit willen dat 'n kandi door dit gesprek achter de identiteit van de mol komt. Dan zou er bij voorbaat al vast staan wie de winnaar wordt.
Oke, eventueel kunnen we zeggen dat George geen gesprek had met de mol, maar met iemand van de crew. Maar dit zou achteraf dus wel uitkomen en dan zou ik me als ik George was ontzettend genept voelen omdat mij 'n gesprek met de mol beloofd was en niet met de eerste de beste cameraman.
Ik weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat met die vijf goede antwoorden maar ik kan me voorstellen dat die persoon ipv 20 maar 15 vragen hoeft te beantwoorden.
Die andere vijf worden goed gerekend en hij/zij krijgt dus niet de vraag en het bijbehorende goede antwoord te zien...
Zo had ik 't me dus ook al bedacht. Geen idee hoe de kandi's erbij kwamen dat je de vragen met de antwoorden te zien zou krijgen. Dat is namelijk nooit gezegd. (Jantien probeerde Harry ook nog over te halen om de lege koffer te nemen door te zeggen dat hij dan ook de goede antwoorden van die vragen kon krijgen....... dat vind ik wel erg raar beredeneerd).
Ik had zelf 't idee dat 't er gewoon om ging dat je dan iig 5 vragen goed had, die er misschien wel voor zorgde dat je in 't spel mocht blijven. Dus niet om achter de identiteit van de mol te komen. Door 5 goede antwoorden op vragen aan 'n kandi te showen, wordt de identiteit van de mol raden voor die kandidaat a peace of cake. En ik denk niet dat dit de bedoeling was van de crew. :-/