Forummers toch !
Ik las op gag. 1 de verwachting van Heinz dat terwijl hij aan het posten was over het feit dat er eindelijk iets te speuren was, er op dat moment waarschijnijk een leger molloten al bezig zou zijn deze opdracht uit te pluizen.
Die hoop en verwachting had ik ook. Maar helaas! 5 pagina's gaat het over de wel of niet goed te rekenen zinnen
Er ontstaan binnen de kortste keren irritaties en onheuse bejegeningen naar elkaar vanwege de zinnen?! Kom op!
Dat is niet waar we hier energie aan moeten verspillen. De jury heeft gesproken. Klaar. Eens of oneens is zinloos want fat gaat volledig buiten de opdracht om. Mijn mening is dat het moet om de bedragen laag te houden, in dit gevak dus heel streng jureren -maar niet onjuist jureren.
Zoek de volgorde van kisten uit, zoek naar verdachte woorden, woorden die ontbreken, welke pick-up was lang weg? Wat deed de mol waar? Hoe ziet het speelveld er uit? Een overzicht van alle woorden!
Hoeveel woorden lager er in het veld? En vooral, welke volzinnen hadden gemaakt kunnen worden!?
Wat mij betreft gaan we het daarover nu hebben en niet meer over de correctheid of niet van de zinnen. Speuren nu!
Volmondig eens!
En wees liefs voor elkaar, het is Valentijnsdag vandaag!
Maar (ik doe het toch om "maar" hier te gebruiken) ik zou de reactie van Rick, Rik en de andere bedenkers en makers van WIDM wel eens willen zien. Deze mensen weten niet wat hun nu overkomt.
De aandacht is helemaal weg van de opdracht.
Ook een Molstreek misschien?
Maar alle gekheid op een stokje. Vond Splinter weinig serieus actief, liet veel aan Charlotte over. En idd zij had een bordje met een woord in de hand, weet even niet welk, en van een kist die zij optilde hing het bordje er los bij. We hebben weinig gezien van de dames in de jeeps. Hebben die lukraak rondgereden en maar hier en daar kisten opgepakt of zat er een lijn in, behalve dan het zoeken naar het woordje "met"?
In een hoek links stond een stapel kisten, heb niet kunnen zien of die stapel is doorzocht.
Moet nog even terugkijken, het was een behoorlijke chaos.