Ik blijf erbij dat Fresia (ook) op Kim zit maar ik kan het nog steeds niet goed onderbouwen. Gevoeletje?
Zou wel voor een leuke verrassing kunnen zorgen als Fresia als winnaar wordt uitgeroepen, we dan denken dat Everon de Mol is en het toch Kim-Lian blijkt te zijn.
Ik heb exact hetzelfde. Al weken is de edit er vaag over maar volgens mij zit ze VOL op Kim-Lian, al een hele tijd.
Alleen al dat gesprekje aan het begin waarin Kim-Lian de lachers op haar hand probeert te krijgen als het over de moltelefoon gaat. Ze probeert steun te krijgen bij Fresia. Maar je ziet Fresia in haar hoofd denken "oppassen nou, mijn molletje mag die telefoon niet bemachtigen!"
Dat is het enige waar Fresia mee bezig is, ze lacht in 2e instantie met Kim-Lian mee, maar blijft op haar hoede dat die telefoon toch echt niet naar Kim-Lian gaat. Maar iedereen zit al vol op Kim-Lian, dat is ZO overduidelijk. Everon geeft de telefoon dus aan Thomas, vast ook omdat Fresia hem al eens gehad heeft.
Maar je ziet echt klip en klaar, al weken, dat Kim-Lian overal buiten ligt, die is het zwarte schaap, geen haar op iemands hoofd om haar penningmeester te maken of enige rol te geven, en Fresia was in de bus ook maar al te happig om met Kim-Lian in een team te komen, die vloog meteen aan. Kim-Lian kon niet anders dan toezeggen.
Twee zeer bepalende momenten tussen de dames. Kijk goed naar die beslismomenten en je weet dat Fresia alle haviksogen op Kim-Lian heeft.