Tegen deze moet ik protesteren. In het voorstukje op het einde van aflevering 1 zien we dat Michèle direct naar beneden wil lopen. Het zal dan Pedro zijn die verder wil puzzelen waardoor ze te laat zijn.
https://i.imgur.com/h3HDBk7.mp4
Ok, extra bevestiging dat Michèle aan het foefelen is met dat bord en het op Pedro wil steken.
Als je dat stuk in het voorstukje bekijkt hoor je "Laat dat, go go go." dat is nooit gezegd op dat moment.
Het enige wat ze doet is haar lichaam draaien zodat ze een shot hebben alsof het Pedro is die hier blijft puzzelen. Je ziet dat ze Reggi al hebben maar nog niet de achternaam.
Het shot in de eigenlijke aflevering zien we wel die fuck, maar dan is er een cut zodat we die actie van wegdraaien niet zien. Michèle staat aan het bordje te foefelen en Pedro geeft haar nog instructies "Penxten". Die "laat dat, go go go." was dus niet oprecht of heeft ze niet gezegd op dat moment.
Kandidaat proberen framen als mol in een duo opdracht = MOL
Die "Go go go" komt waarschijnlijk van wanneer ze echt de volledige naam hebben en die "laat dat" is er later overgezet? Zou de geluiden nog moeten vergelijken.
Ook geen idee hoe ze op "laat dat" komen voor de ondertitels. Ik hoor het er totaal niet in, er is mee geprutst denk ik.