Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 16599 keer)

Offline Barry21

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #300 Gepost op: Gisteren om 14:15:00 »
Maar ook wel onmols, want als Jan daadwerkelijk loskomt wordt het vrijwel onmogelijk voor Michele om haar molkoffer te verwisselen.

Totaal niet hoor. Als Jan voor haar weggaat kan ze snel naar de deur gaan en dan nog even wachten. Nog wat roepen naar de andere 2 als troost en dan gaan. Als allerlaatste, wat een vrijheid! Bovendien is Jan niet genoeg met het spel bezig om zo'n dingen te doorprikken.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: Gisteren om 14:24:26 »
Bovendien is Jan niet genoeg met het spel bezig om zo'n dingen te doorprikken.
Zo gaat een mol in deze situatie echt niet denken hoor. Daarnaast, in de tijd dat Michele Jan helpt had of Nimrod of Pasquino ook gewoon vrij kunnen komen. Dan kom je als mol in een vrij rare situatie.
De leepste snor van het land

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: Gisteren om 14:25:43 »
Tegen deze moet ik protesteren. In het voorstukje op het einde van aflevering 1 zien we dat Michèle direct naar beneden wil lopen. Het zal dan Pedro zijn die verder wil puzzelen waardoor ze te laat zijn.

https://i.imgur.com/h3HDBk7.mp4

Dat voorstukje had ik nog niet gezien, ik ga die beelden eens moeten vergelijken dan.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: Gisteren om 14:40:26 »
Zo gaat een mol in deze situatie echt niet denken hoor. Daarnaast, in de tijd dat Michele Jan helpt had of Nimrod of Pasquino ook gewoon vrij kunnen komen. Dan kom je als mol in een vrij rare situatie.

Klopt wel, maar Michèle nam het zeker boven het onzekere en vertrok dus. Kan als mol of als kandidaat. Ze had zeker niet minder tijd dan Sarah om te wisselen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #304 Gepost op: Gisteren om 16:19:22 »
Vind het allemaal erg mager als molacties. Ik zie nog steeds een kandidaat. Waar is nou effectief dat geld verdwenen? De omschrijvingen hierboven zijn allemaal prima van toepassing op een kandidaat. Ik heb geen last van Michèle tunnelvisie, maar raak niet overtuigd door bovengenoemde meldingen waar dan 'gemold zou kunnen zijn'. Ik kom niet verder dan de fars bakkes verdachtheid.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #305 Gepost op: Gisteren om 18:01:42 »
Mee eens Foxhunter. Ik snap ook echt niet dat zoveel mensen in Michèle de mol zien. Nog even geduld dan weten we het..Ik blijf bij Sarah die heeft heel veel gemold…….
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 18:04:41 door Lonneke*L »

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: Gisteren om 18:22:36 »
Tegen deze moet ik protesteren. In het voorstukje op het einde van aflevering 1 zien we dat Michèle direct naar beneden wil lopen. Het zal dan Pedro zijn die verder wil puzzelen waardoor ze te laat zijn.

https://i.imgur.com/h3HDBk7.mp4

Ok, extra bevestiging dat Michèle aan het foefelen is met dat bord en het op Pedro wil steken.
Als je dat stuk in het voorstukje bekijkt hoor je "Laat dat, go go go." dat is nooit gezegd op dat moment.
Het enige wat ze doet is haar lichaam draaien zodat ze een shot hebben alsof het Pedro is die hier blijft puzzelen. Je ziet dat ze Reggi al hebben maar nog niet de achternaam.
Het shot in de eigenlijke aflevering zien we wel die fuck, maar dan is er een cut zodat we die actie van wegdraaien niet zien. Michèle staat aan het bordje te foefelen en Pedro geeft haar nog instructies "Penxten". Die "laat dat, go go go." was dus niet oprecht of heeft ze niet gezegd op dat moment.

Kandidaat proberen framen als mol in een duo opdracht = MOL

Die "Go go go" komt waarschijnlijk van wanneer ze echt de volledige naam hebben en die "laat dat" is er later overgezet? Zou de geluiden nog moeten vergelijken.
Ook geen idee hoe ze op "laat dat" komen voor de ondertitels. Ik hoor het er totaal niet in, er is mee geprutst denk ik.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 18:32:26 door Mogura »

Online Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: Gisteren om 19:33:30 »
Totaal niet hoor. Als Jan voor haar weggaat kan ze snel naar de deur gaan en dan nog even wachten. Nog wat roepen naar de andere 2 als troost en dan gaan. Als allerlaatste, wat een vrijheid! Bovendien is Jan niet genoeg met het spel bezig om zo'n dingen te doorprikken.

Waarom zou Jan voor haar weggaan? Dat is om meerdere redenen zeer onwaarschijnlijk. Ten eerste was Michèle eerder los en ten tweede staat zij al in het gangpad en moet Jan nog achter die tafel vandaan komen. Ten derde is Jan zeker het type dat een dame altijd voor zou laten gaan.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: Gisteren om 19:41:40 »
Het is zeker mols om buiten tijd binnen te komen, maar waarom breng je dan dat bordje mee? Dat is een extra naam waar je anders de volgende kunt achter sturen.
En dan komen ze op het laatst wel op tijd als een zuil met een naam dreigt om te gaan.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: Gisteren om 22:46:13 »
Het is zeker mols om buiten tijd binnen te komen, maar waarom breng je dan dat bordje mee? Dat is een extra naam waar je anders de volgende kunt achter sturen.
En dan komen ze op het laatst wel op tijd als een zuil met een naam dreigt om te gaan.

Het probleem is dat je daar altijd met 2 bent en dus op de vingers gekeken wordt.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: Gisteren om 23:13:49 »
Die Michèle die zegt "Sorry gasten, ik kan echt niet nadenken zo dat lukt echt niet.", nadat ze net 2 correcte namen heeft moeten negeren Van de Veire door Pasquino en Camille van Nimrod. 
Geweldig toch!

Bij Nimrod knikte en wees ze, maar ze hield zich in omdat niemand het door had dat Nimrod juist het correct had gezegd. Moest ook maar één iemand iets bevestigend zeggen was ze er direct mee meegegaan. De rest reageert niet meteen omdat ze echt wel aan het nadenken zijn denk ik. Jan is dan redder in nood door te zeggen dat ze te jong is en dan komt Michèle met die geweldige opmerking.
Ze is volgens mij ook de enige die geen enkel anagram oplost. Nimrod = Camille en Sarah = Maksim Stojanac