Laten we het erop houden dat de manier waarop dit forum is gebouwd niet per se iPad vriendelijk is ( wederom 3 momenten waarop ik terug moest om iets te corrigeren)
Wat niet iets is waar websites enige invloed op hebben.
Het invoeren & voorspellen van woorden en tekens komt geheel van de gebruikerskant. In dit geval het besturingssysteem van je iPad en eventueel een afzonderlijk geïnstalleerd toetsenbord (zoals SwiftKey).
Het kan wel, zoals bijvoorbeeld google je probeert te ondersteunen door je zoekopdracht te voorspellen. Maar daar zitten extreem uitgebreide databases achter, en wordt alleen gedaan omdat het een kernonderdeel van hun zoekmachine is. Voor grote online marktplaatsen is het ook relevant. Voor andere websites, zoals dit forum, totaal niet.
Stel mooie en uitgebreide analyses hier in het topic
* Geheel mee eens dat Christian met rood nooit (met nog 30s te gaan) chaos zou scheppen wanneer er praktisch een meerderheid voor Jolien is. Christian had geen rood.
* Vind de kleurreflectie in Joliens brillenglazen niet zo overtuigend. Ze hadden dat makkelijk in de editing kunnen zien, en een ander camerabeeld kunnen kiezen.
* Bart leek inderdaad ongewoon passief, maar wel aanvankelijk meermaals sturend naar anderen. Aangezien ik aanneem dat hij of Jolien rood had, ga ik sterk uit van Bart.
Ook uit dat oogpunt is Alina interessant, door (zoals eerder gezegd) naar Salim te sturen in de eerste ronde, net wanneer Bart mogelijk verdacht gemaakt zou kunnen worden.
Moet toegeven dat ik ook bij deze opdracht toch weer stevige vraagtekens bij Jolien heb geplaatst als mol. Begin toch wel te neigen naar Alina, waarvoor deze opdracht zeker zeer nuttig was.
Eigenlijk interessant, aangezien er met 2000 relatief weinig te verdienen was, dus waarbij er formeel voor de mol weinig op het spel stond.