Niet dat ik effectief naar Moltalk kijk maar misschien juist wel om deze reden post ik het hier.
Ik geloof NIET dat er uit 120 bn'ers die mee hebben gedaan en waarvan als we het mogen geloven 75% opnieuw mee zou doen> = het programma leuk vinden/volgen nog steeds, elk jaar dezelfde mensen langskomen en zelfs meerdere keren per seizoen.
Een Sander de Heer, Frits Huffnagel, Ellie Lust, Rop Verheijen zijn al meerdere keren in een seizoen langsgeweest. Vorig jaar is Chris ook 2/3 geweest ofzo.
Ik zie ook amper kandidaten uit seizoenen van 'vroeger'. Als we al een kandidaat zien uit een s5/6/78/9/10 dan zijn het altijd dezelfde.
Hun hebben toch contacten. Er zijn zoveel leuke kandidaten die je kunt vragen en natuurlijk zit je met planningen maar ik geloof niet dat mensen nooit kunnen of willen. Ik denk dat ze echt voorkeuren hebben voor bepaalde kandidaten. Laat oude kandidaten ook eens aan het woord,of andere mensen uit een seizoen.
Sorry klinkt vast heel negatief, er zitten best leuke gasten maar ik hoef echt niet NOG een keer Frits Huffnagel te horen over hoe koud ijsland was..