Voor mij was het gewoon een leuke aflevering! Zeker niet de beste van dit seizoen (misschien de minste), maar het was gewoon een leuke aflevering. Met een paar opmerkinkjes:
Opdracht 1: in idee een mooie opdracht, alleen hadden ze er gewoon veel meer tijd voor moeten hebben, en eventueel ook geld voor een deel van de zin indien die goed was.
Opdracht 2: veilingen zijn niet de leukste dingen in een serie, maar op deze manier en op slechts 1 item kon het er zeker mee door. Zeker omdat het item niet automatisch betekende dat je in de volgende ronde zat. (ja, de 'winnaars' wisten de opdrachten al van tevoren, maar ze moesten toch zelf ook op zoek gaan naar de juiste kaartjes en kloktijden) Overigens vond ik de biedingen relatief laag...
Opdracht 3: gewoon een mooie opdracht die (ondanks het voordeel voor de dames) zeker ook anders had kunnen aflopen. Enig echte nadeel: de postzak... Eigenlijk had er nog een alternatief voor moeten zijn...
Executie: gewoon een echte mol-executie. Al was hij leuker geweest indien er niemand zou zijn afgevallen als de slechtste test bij de vrijstellingen zat. En wat Joshua aangaat: jammer, maar ik heb geen medelijden met hem. Hij had toch zelf ook hoger kunnen bieden?
En ja, jammer van sommige van de negatieve reacties hier. Als ik ze zo lees, lijkt het er alleen maar op dat het komt doordat Joshua afgevallen is. Ik durf wel aan dat als het andersom was geweest, en een van de dames was afgevallen, dat sommige hier het wel mooi hadden gevonden...