Ik snap het volledig dat men deze exit van Jens enorm jammer vind, want dat vind ik zelf ook voor hem. De makers van De Mol zoeken zoals vaker graag de grenzen op om op die manier spectaculaire opdrachten en twists te bedenken. Ook dat hebben ze deze keer gedaan, maar deze exit is wel gewoon eerlijk verlopen dankzij een eliminatietest. Voor mij was dit een heel sterke opening, misschien wel de beste tot nu toe. Heel de opdracht lang heb ik met mega veel spanning gekeken.
De tweede opdracht was wel grappig, maar toch miste ik iets extra dat er perfect had kunnen zijn als 2 van de 3 mensen aan de porto ook iets moesten doen. Een slechte opdracht vond ik het zeker niet, maar ik denk dat ze deze opdracht bewust wat simpeler hebben gehouden omwille van de eerste opdracht. Deze was al best vermoeiend en enorm spannend om naar te kijken. Het erna even iets rustiger aandoen is dus een logische keuze
Ze zullen deze opdracht er ook wel deels hebben ingestoken omwille van de coronasituatie en om te laten zien dat ze een bubbel vormen en dit allemaal mogen doen.
De derde opdracht vond ik ook best leuk, alleen ben ik het wel eens met dat de belangen van kandidaat en Mol hier een beetje hetzelfde zijn. Als kandidaat zou ik ook zeker niet namen van andere kandidaten vinden om de kans zo groot mogelijk te houden dat er iemand zal afvallen en je iemand kan uitsluiten als Mol. Toch vind ik het leuk dat ze dit eens hebben geprobeerd, want zoiets hebben we in De Mol nog niet eerder gehad
De locaties waren heel goed gekozen, de muziek en de montage waren nog beter en de kandidaten lijken me ook weer interessant! Vaak vind ik aan het begin dat de kandidaten dit seizoen minder leuk zijn dan andere jaren, maar meestal ga ik die mening dan al snel veranderen
Ook mijn complimenten aan het camerawerk. Fantastisch weer!
Qua duur van de afleveringen ben ik heel tevreden over. Ik heb totaal niet het gevoel dat het langdradig is, maar wel dat ze de tijd perfect kunnen benutten om de opdrachten zo volledig mogelijk te tonen met behulp van overzichtsplaatjes en om te laten zien hoe de kandidaten buiten de opdrachten met elkaar omgaan. Doe zo verder, makers!