Dat is voor mij geen reden om hem uit te sluiten als mol.
Thomas was mijn eerste keuze maar nadien vond ik hem steeds minder verdacht tot hij in aflevering 4 weer komt bovendrijven. Al verdenk ik Ruben nog het meest, Thomas schrijf ik niet af.
Een molduel Ruben-Thomas dringt zich op.
Idem, het moet haast 1 van die 2 zijn, maar wie..
Ik verdenk Ruben, maar hij lijkt me soms te chaotisch, kan in enkele seconden opeens van mening veranderen, en kwam in aflevering 4 toch erg in beeld als het ging over de code die hij niet wou doorgeven.
En bij Thomas is het niet veel beter. Het ei van Leïla die hij voor de neus van iedereen liet vallen, hij kon zogezegd het ei niet zachter of harder gooien naar Comfort door de zwaartekracht
.
Zit naar eigen mening altijd bij de verkeerde opdrachten.. (afl 4)
Dat GERT-ding (gerontological simulator) uit de bingo-opdracht is ook zoiets, in aflevering 2 verspreekt Thomas zich en zegt hij gert tegen het beeld dat in de constructie moet gegooid worden, waarna Toos hem corrigeert. Hoe groot is de kans dat een West-Vlaming zich verspreekt en een G uitspreekt in plaats van een H.
, en dat datzelfde woord 2 afleveringen verder opnieuw opduikt. Ik kan moeilijk geloven dat dit toeval is.