Hoe hebben de makers aangegeven dat er een plan B was voor de molkoffer, waar heb ik dat gemist?
Ik ben er mee eens dat de mol normaal niet gaat achterblijven in de groep met 4. Maar de edit toont wel dat zij na het bericht van Gilles toch wel binnen de minuut buiten raken, vooral omdat Michèle opeens 5 keer haar neus aanraakt. Eigenlijk is dat heel vlug, als mol zou je kunnen denken dat dat zeker vlug genoeg moet zijn. Dat je dan als mol pech hebt dat die andere groep binnen die minuut nog eerder weg is, dat kan pech zijn. Het is voor mij nipt genoeg om die 4 nog niet af te strepen (het kan ook wel dat de edit het nipter laat lijken dan het in werkelijkheid was).
Denk inderdaad dat het de edit is hoor. Na de mededeling van Gilles ligt de focus op container 1. Je ziet dat ze heel snel aan 10 geraken, maar als ze uit de container lopen, staan de andere 2 open en is er geen busje te bespeuren, ze zien het ook niet in de verte rijden.
Pas daarna zien we wat in container 3 gebeurde, en doen ze er daar toch nog even over om eruit te geraken.
Iemand had het hier gezegd, de eerste groep was eruit met nog 33min over, groep 2 weet ik niet zeker, denk 5min later. Op 5min kon de mol bij de puntentellers zeker eruit geraken.
Mijn conclusie, de mol zat hier niet.
In eerdere seizoenen blijft de mol de eerste aflevering meestal toch wat op de achtergrond.
Als de mol ziet dat het fout loopt, waarom veel ingrijpen?