Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73511 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Formule 1
« Reactie #180 Gepost op: 5-07-2004, 11:46:15 »
Koekenbakker weer gewonnen, daar komt toch ook geen eind aan..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
« Reactie #181 Gepost op: 6-07-2004, 08:40:44 »
Koekenbakker weer gewonnen, daar komt toch ook geen eind aan..
Heeeeeeeel irritant ja  >:( >:( >:(
Smiling isn't a crime..

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 6-07-2004, 13:19:41 »
Nee nee, niet irritant. ::ohno:: Ik noem het liever buitengewone klasse!  ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 12-07-2004, 03:04:30 »
Koekenbakker heeft het vandaag al weer voor elkaar. Het wordt nu allemaal wel heel erg voorspelbaar. Zelden is er zo weinig spanning geweest in een formule 1 seizoen.  ::niet- ::niet-ok::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #184 Gepost op: 13-07-2004, 11:32:41 »
Zelden is er zo weinig spanning geweest in een formule 1 seizoen. 
Ben ik het helemaal mee eens... het wordt echt irritant  :-X
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 15-07-2004, 11:54:06 »
en de formule 1 kijkcijfers daalden nog verder...
DIt is gewoon niet leuk meer!  ::ohno:: ::ohno:: >:(
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #186 Gepost op: 15-07-2004, 12:09:57 »
en de formule 1 kijkcijfers daalden nog verder...
DIt is gewoon niet leuk meer!  ::ohno:: ::ohno:: >:(
Ja, maar wordt toch niet gedwongen om te kijken. Zet dan uit die TV als je er niets aan vind.

Al dat gezeur over dat Schumacher steeds wint. Het is toch niet zijn schuld dat hij niet wordt ingehaald! Alle teams kunnen de regelmenten. Bouw dan eens een snelle formula 1 auto, net als ferari heeft gedaan. Of wees ook eens inventief met je strategie.

Ik kan me nog wel een jaar of 5/6 geleden herinneren. McLaren reed toen elke race iedereen op ruim een rondje. Daarvoor hadden we een tijdperk Williams. Toen hoorde ik ook nooit iemand klagen dat er geen kloot aan was. Is dit misschien omdat nu een Duitser het goed doet ? Een stukje afgunst.

Ze hebben het bij Ferari gewoon goed voor elkaar.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 15-07-2004, 12:27:15 »

Ja, maar wordt toch niet gedwongen om te kijken. Zet dan uit die TV als je er niets aan vind.

Al dat gezeur over dat Schumacher steeds wint. Het is toch niet zijn schuld dat hij niet wordt ingehaald! Alle teams kunnen de regelmenten. Bouw dan eens een snelle formula 1 auto, net als ferari heeft gedaan. Of wees ook eens inventief met je strategie.

Ik kan me nog wel een jaar of 5/6 geleden herinneren. McLaren reed toen elke race iedereen op ruim een rondje. Daarvoor hadden we een tijdperk Williams. Toen hoorde ik ook nooit iemand klagen dat er geen kloot aan was. Is dit misschien omdat nu een Duitser het goed doet ? Een stukje afgunst.

Ik zet de TV ook uit als ik er niks aan vind, maar inderdaad het zal wel komen dat een Duitser wint. Trouwens misschien komt Hakkinen terug!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 15-07-2004, 15:14:02 »

Dankjewel, je haalt me de woorden uit de mond!  :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 22-07-2004, 21:36:12 »
Hockenheim is coming! :) Ben er in 2001 geweest, was 1 van de mooiste races van de laatste jaren. Ik ben benieuwd dit weekend, de concurrentie komt dichterbij, maar dit is natuurlijk wel de thuisrace van Schumi. Ik hoop dat Pizzonia het ooit goed gaat doen, hij is vorig jaar flink genaaid bij Jaguar, net zoals ze dat nu bij Klien doen. Ik hoop dat Button wint, of anders Raikkonen. Maar iig een spannende race! :)

* Daisy hoopt volgend jaar dat er nog een weekendje Nürburgring in zit :).

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #190 Gepost op: 26-07-2004, 12:11:30 »
ik kwam gisteren langs hockenheim, net op tijd voor er een mega file stond... das overigens t dichtste wat er tot mijn F1 kennis komt
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 3-08-2004, 02:22:21 »
Ze moeten alle coureurs gewoon een step geven ipv een auto; wedden dat de spanning weer terug komt dan!  ::ok::

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #192 Gepost op: 3-08-2004, 09:26:24 »
Ze moeten alle coureurs gewoon een step geven ipv een auto; wedden dat de spanning weer terug komt dan!  ::ok::
De engineers van de andere teams moeten op cursus bij FERRARI; misschien dat dan de spanning weer terug komt.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 13-08-2004, 16:02:53 »
Raikonen we rekenen op je dit weekend!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 13-08-2004, 16:06:53 »
Raikonen we rekenen op je dit weekend!
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline alathea

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 14-08-2004, 18:44:35 »

De engineers van de andere teams moeten op cursus bij FERRARI; misschien dat dan de spanning weer terug komt.

Maar hoe zit het met het financiele plaatje?
Heeft ferrari niet meer geld dan de rest zodat ze betere spullen kunnen kopen? Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
It's not  that easy beeing green

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 15-08-2004, 22:14:48 »
Geweldige race vandaag! ::ohno::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #197 Gepost op: 29-08-2004, 23:25:53 »
Geweldige race vandaag! ::ohno::
Maar vandaag wel ::jaja:: ::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #198 Gepost op: 29-08-2004, 23:27:37 »
In België  ::trots::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 30-08-2004, 15:43:05 »
't was gisteren zeker 'n mooie race! Ik heb weer 'ns echt genoten.  ::jaja::

Ik ben ook blij voor Raikkonen dat 't 'm eindelijk weer 'ns mee zat. Die jongen heeft echt zoveel pech gehad dit jaar dat ik 'm die overwinning echt gunde. Ik was nog effe bang dat 't in de laatste ronde ofzo nog mis zou gaan, maar gelukkig kon hij deze race 'ns helemaal uitrijden!  :D

En Schumi voor de 7de keer wereldkampioen is natuurlijk prachtig voor 'm en 'n geweldige prestatie.  ::ok::  Maar ik hoop toch eerlijk gezegd wel dat 't wereldkampioenschap volgend jaar weer wat spannender gaat worden.  :)