Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Nope, want Chris en Margriet weten niet wie de mol is.
Ik denk dat je hen hiermee tekort doet. Ze zijn echt niet zo achterlijk
Chris en Margriet weten niet wie de mol is. Ze kijken de aflevering alleen eerder, dat is het. Meer niet.
Justem, ik zie de reden tot wantrouwen ook niet. Heeft Chris al meerdere keren in interviews aangegeven
Ze weten het niet officieel maar ze hebben wel een donkerbruin vermoeden maar om het spannend te houden, hebben ze het niet te veel over diegene.
Ze hebben het alleen wel héél weinig over diegene zodat het weer begint op te vallen. En: "Thomas?? Waarom Thomas?!?!!!" aldus Margriet, valt ook helemaal niet op.
De aanwezige gasten van deze week verdachten vooral Diederik en dat drukte m.i. vooral een stempel op deze aflevering.Chris liet best wat tweets met Thomas verdenkingen voorbij komen hoor....
Ja, ik vond ook dat het aan de gasten lag. Margriet leek op een gegeven moment ook te vinden dat Thomas te weinig aan bod kwam en probeerde nog even, maar drong niet verder aan toen ze zag dat het geen zin had. Zo interpreteerde ik het toch...
Ook mijn mening. De 3 mollen die onlangs langskwamen leken overigens Thomas erg te verdenken, en dan met name Kees
Precies. Dat zou iedere TV maker doen en daar is helemaal niets mis mee.
Inderdaad, daarbij kan best zijn dat ze daadwerkelijk niet op Thomas zitten als mol. Personen die niet op de sites kijken zijn immers veel minder voor Thomas als mol. Dus waarom Chris en Margriet ook niet...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
554 gasten en 3 vaste bezoekers