Als Ruben de mol is, begrijp ik niet waarom hij aan Thomas zou voorstellen om de info over de eitjes 'tactisch' achter te houden?
Alle rode eieren laten liggen/opeten/verdwijnen en weten dat GDC er de volgende dag expliciet naar zal vragen én dat er nog opdrachten volgen waarbij die kunnen breken/verdwijnen?
Dan moest hij al 200% zeker zijn dat Thomas hem nadien niet zou verraden en hij gaf Thomas een rechtstreeks ticket naar de finale.
Dat lijkt me dan ook niet het sabotageconcept dat de makers in gedachten hadden, inclusief het hele voorfilmpje over het maken van het ontbijt door GDC. Eén ei nadien laten verdwijnen lijkt me een beter/leuker sabotageconcept.
Als Ruben de mol is, zou je hem om deze actie kunnen strepen, zoals Thomas misschien ook gedaan heeft.
Juist daarom heeft Ruben dit gedaan denk ik. "Dat zou de mol nooit doen!" En weggestreept is hij. Werkt hier goed op het forum.
Thomas hield hem tegen, maar als die dat niet had gedaan, had Ruben denk ik toch teruggekrabbeld.
Nog even een correctie op ThaStayFan: In de zoo bij de vraag over de jaguar zegt Ruben eerst D (het foute antwoord), en dan pas C. Omdat Thomas hem verdenkt nadat Ruben de vorige opdracht zijn nummer niet wilde geven, gebruikt Ruben hier (weer!) omgekeerde psychologie: hij geeft het goede antwoord, en Thomas gaat voor D, het foute antwoord. Ook Leïla en Commy waren de vorige opdracht ondergronds, en volgen Thomas. Briljante actie. Het juiste antwoord geven, en toch de boel saboteren!
Ik ga in deze tunnel zitten, en kom er voorlopig niet uit.