Auteur Topic: [Winnaar] Paulien Cornelisse  (gelezen 346695 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #820 Gepost op: 27-02-2013, 08:25:13 »
Ik vind het wel leuk dat er ook veel mensen zijn die ZEKER weten dat Paulien het is.
Des te leueker als we straks zien dat het kees is  ::jaja::
Nee kees is echt de mol niet  ::ohno::
Dan is Carolien de mol  ::rofl::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #821 Gepost op: 27-02-2013, 08:59:17 »
Dan is Carolien de mol  ::rofl::
Zekers ::tandpastasmiley::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #822 Gepost op: 27-02-2013, 09:02:11 »
Zekers ::tandpastasmiley::
Na het bekijken van de extra beelden lijkt het erop dat Zarayda vol voor Carolien is gegaan en Zarayda ligt er nu uit.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #823 Gepost op: 27-02-2013, 09:05:27 »
Na het bekijken van de extra beelden lijkt het erop dat Zarayda vol voor Carolien is gegaan en Zarayda ligt er nu uit.
Zegt niks.Tania heeft het lang volgehouden door op Tim te stemmen.
Ik denk toch dat Zarayda heeft gespreid.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #824 Gepost op: 27-02-2013, 09:07:49 »
Zegt niks.Tania heeft het lang volgehouden door op Tim te stemmen.
Ik denk toch dat Zarayda heeft gespreid.
Ze zei in een biecht dat ze vol zou inzetten op een van de twee.
Maar we zien het over twee weken 8 dagen wel.  ;)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2013, 09:10:14 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #825 Gepost op: 27-02-2013, 09:26:43 »
ik zie net de vodcast voor het eerst.en dat stukje waar paulien schijnt te zeggen 'wat zei ik?' en daarna gauw zei 'wat zei die'
vond ik wel erg opvallend.maar het is niet zo goed verstaanbaar.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #826 Gepost op: 27-02-2013, 09:27:34 »
Na het bekijken van de extra beelden lijkt het erop dat Zarayda vol voor Carolien is gegaan en Zarayda ligt er nu uit.

Mee eens, want de bevestiging vond ze in de envelop die Kees haar liet zien. Ze wantrouwde Carolien toch al. Dus zij zal volledig op Carolien hebben ingezet.

Kees kan haar getest hebben: als Zarayda op Carolien in zou zetten, zou hij volledig op Paulien inzetten. Zarayda eruit = Carolien geen mol. Kees er nog in = Paulien mogelijk mol.

Carolien kan Zarayda ook getest hebben door Paulien te proberen verdacht te maken, wat niet gelukt is. Ze gaf aan dat ze niet wilde dat Zarayda op dezelfde mol zou zitten. Maar ze had kunnen weten dat Zarayda niet op Kees zou zitten. Doordat Zarayda is afgevallen en Carolien mogelijk denkt dat ze op Paulien gestemd heeft, bevestigd dit voor haar dat Paulien niet de mol is. Zij zal dus wederom voor Kees gaan.

Paulien en Carolien zitten beide op Kees. Indien de Roodshow hint op Carolien slaat, verliest Carolien. Twee opties: of Carolien heeft de test slechter gemaakt dan Paulien = Kees de mol. Of Paulien is gewoon de mol en Kees is de winnaar.
Kan ook zijn dat Carolien bij de laatste executie overstapt op Paulien. Als Carolien dan verliest, dan is ook al duidelijk dat Kees de mol is.

Ik hou het er dus op dat Carolien bij Kees blijft, zij verliest, Kees wint, Paulien is de mol.

En niet vanuit tunnelvisie, want ik heb de afgelopen weken regelmatig een overstap gemaakt van Paulien naar Kees en weer terug. Nog twijfel ik af en toe (ook na de uiteenzetting die ik van Lightman ontvangen heb), maar ik heb besloten niet meer te wisselen en toch bij Paulien te blijven. Misschien wishful thinking, maar dat zie ik volgende week wel weer  ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #827 Gepost op: 27-02-2013, 12:01:21 »
Nog een vraag aan de Paulien verdenkers. Als Paulien de mol is waarom wordt ze dan in de aflevering(en) voor de finale zo ontzettend verdacht neergezet..?! Dat gedoe met die porto's bijvoorbeeld wordt enorm belicht - als dat een molsactie zou zijn waarom zou je dat zo overduidelijk eruit lichten?
Simpel: Carolien wordt straks als verliezer bekend gemaakt. Dan hou je Kees en Paulien over. Er moet onder de molloten natuurlijk wel wat te discussiëren zijn, dus als ze Kees te verdacht hadden neergezet en Paulien te onverdacht, zouden er teveel Kees-verdenkers zijn om die discussie een beetje gaande te houden. Daarom moest Paulien op de valreep toch nog even verdacht in beeld komen.

Maar ik kan de vraag ook omkeren, als Kees de mol zou zijn, waarom wordt hij dan al 8 afleveringen lang verdacht in beeld gebracht?
The British are not impressed.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #828 Gepost op: 27-02-2013, 12:03:53 »
In aanvulling/antwoord op moedermol: Ook Kees lijkt in zijn verbond met Zarayda niet eerlijk. Hij maakt Carolien verdacht. Laat enveloppe met naam Caro aan Z zien en zegt ook tegen haar: "waarom stuurde ze de auto weg, die later de auto met geld bleek te zijn". Maar in de afl. zelf aan het eind blijkt duidelijk dat hij voor Paulien gaat.
Dat dan weer wel

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #829 Gepost op: 27-02-2013, 12:19:31 »
In aanvulling/antwoord op moedermol: Ook Kees lijkt in zijn verbond met Zarayda niet eerlijk. Hij maakt Carolien verdacht. Laat enveloppe met naam Caro aan Z zien en zegt ook tegen haar: "waarom stuurde ze de auto weg, die later de auto met geld bleek te zijn". Maar in de afl. zelf aan het eind blijkt duidelijk dat hij voor Paulien gaat.

Daarom denk ik dat hij Zarayda op Carolien probeerde te krijgen, zodat hij voor Paulien kon gaan. Indien hij niet de mol blijkt te zijn, heeft hij zijn maatje heel goed eruit weten te spelen en daarmee de bevestiging gekregen dat Carolien niet de mol is. Hij zou dan op de goede mol zitten, namelijk Paulien.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #830 Gepost op: 27-02-2013, 12:31:56 »
Nee kees is echt de mol niet  ::ohno::

 ::rofl:: ::jaja::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #831 Gepost op: 27-02-2013, 12:37:54 »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #832 Gepost op: 27-02-2013, 12:41:20 »
Simpel: Carolien wordt straks als verliezer bekend gemaakt. Dan hou je Kees en Paulien over. Er moet onder de molloten natuurlijk wel wat te discussiëren zijn, dus als ze Kees te verdacht hadden neergezet en Paulien te onverdacht, zouden er teveel Kees-verdenkers zijn om die discussie een beetje gaande te houden. Daarom moest Paulien op de valreep toch nog even verdacht in beeld komen.

Maar ik kan de vraag ook omkeren, als Kees de mol zou zijn, waarom wordt hij dan al 8 afleveringen lang verdacht in beeld gebracht?
Op welke manier wordt Kees volgens jou verdacht in beeld gebracht?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #833 Gepost op: 27-02-2013, 12:44:57 »
Op welke manier wordt Kees volgens jou verdacht in beeld gebracht?

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Wij zijn hier op het forum gefocust op Kees, in het begin voornamelijk door de priesterhint. Maar ik vind hem niet echt verdacht in beeld gebracht. In eerste instantie vooral Tim, Tania en Zarayda en nu meer Paulien.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #834 Gepost op: 27-02-2013, 12:45:48 »
Daarom denk ik dat hij Zarayda op Carolien probeerde te krijgen, zodat hij voor Paulien kon gaan. Indien hij niet de mol blijkt te zijn, heeft hij zijn maatje heel goed eruit weten te spelen en daarmee de bevestiging gekregen dat Carolien niet de mol is. Hij zou dan op de goede mol zitten, namelijk Paulien.

Blijft toch een spel waar dit onvermijdelijk gebeurt.

En zo ook als P de mol is, wordt Carolien er behoorlijk tussen genomen.

Zoals mijn dochter zegt: Alles is wat het niet lijkt.  :D
Dat dan weer wel

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #835 Gepost op: 27-02-2013, 14:28:25 »
Op welke manier wordt Kees volgens jou verdacht in beeld gebracht?

De vraag is niet aan mij, maar toch even.
In mijn familie/kennissenkring eens rondgevraagd. Dit zijn allemaal gewone kijkers, geen forabezoekers, geen hintzoekers.  Degenen die op Kees zitten denken dit echt al vanaf het begin (zonder hints dus), degenen die op Paulien zitten meer in de loop van de serie.(Na afvallen Tim en Tania). Daarmee zou je toch denken dat Kees op de e.o.a. manier toch verdacht in beeld komt, misschien niet heel opvallend, maar subtiel door bepaalde manier van doen, biechten, etc. Kan ook best zijn dat hij gewoon wat onbetrouwbaar overkomt bij veel mensen. Dat is voor veel mensen al genoeg. En voor anderen juist reden om te denken : dat kan dus nooit de mol zijn.

Het valt mij wel op dat de verdenkingen bij deze alleen-maar-tv-kijkers aardig overeenkomt met wat we overal gezien hebben (off. site, facebook etc.). Kees dus meteen bij de hoofdverdachten, direkt achter Tim. Dan ga je je toch afvragen...hij komt "mols" over op de e.o.a. manier?

Offline SimonMussche

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #836 Gepost op: 27-02-2013, 17:09:10 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0BiVcsY9axM#t=1717s op 25:10 ... Is dat links niet het hoofd van Paulien? Het kan totale onzin zijn, maar toch.. het lijkt er wel op, in mijn ogen dan. Wat vinden jullie ervan?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #837 Gepost op: 27-02-2013, 17:32:35 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0BiVcsY9axM#t=1717s op 25:10 ... Is dat links niet het hoofd van Paulien? Het kan totale onzin zijn, maar toch.. het lijkt er wel op, in mijn ogen dan. Wat vinden jullie ervan?

Daar lijkt het wel op.. Maar was dat niet al eens eerder gemeld? Of was dat later (verderop) in de opnamen?

Offline SimonMussche

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #838 Gepost op: 27-02-2013, 17:37:45 »
ik kijk nog niet zo vaak op deze site, en heb lang niet alle 'bladzijdes' gelezen, dus dat zou best kunnen  :P

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #839 Gepost op: 27-02-2013, 17:42:28 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0BiVcsY9axM#t=1717s op 25:10 ... Is dat links niet het hoofd van Paulien? Het kan totale onzin zijn, maar toch.. het lijkt er wel op, in mijn ogen dan. Wat vinden jullie ervan?

Ik zal hem in het spoilertopic zetten.
Voor zover er al een figuur uit te halen is, herken ik er geen Paulien in, wel een ander.