Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 121061 keer)

Offline Jaapie

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #200 Gepost op: 1-02-2014, 11:11:53 »
Ik hoop dat Tygo er de volgende aflevering uit vliegt. Hij wordt steeds irritanter in zijn gedrag. Als hij de mol is, dan is hij de slechtste mol allertijden.

Nee joh, hij moet er zo lang in blijven als maar kan. Topcasting van de crew. Ze moeten allemaal van dit soort type kandidaten nemen joh. En helemaal geweldig als mol. Als een mol zo speelt: Petje af. Volgens mij is er nog nooit een mol geweest die zo op de voorgrond aan het liegen en bedriegen is. Personen als Tygo maken het spel juist aantrekkelijk...

PS: Ondanks dat verdenk ik momenteel niet en is hij voor mij gewoon een kandidaten die het spel speelt zoals het gespeeld hoort te worden.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #201 Gepost op: 1-02-2014, 11:12:29 »
Dit schreef ik na aflevering 3:

En weet je waarom ik Tygo ook verdacht vind? Omdat ik zijn gedrag als kandidaat zo vreemd vind. Ik zou verwachten dat als Tygo kandidaat is hij lekker veel zou mollen en muiten. (Zoals hij zelf ook zegt na het stelen van Jan-Willems envelop: "Dat is toch één groot feest? Een beetje muiten...") Maar tijdens de opdrachten is Tygo met al zijn fanatisme het braafste jongetje van de klas. Anderen verdacht maken (Sofie met de porto, fel reageren op Freek en Sofie die het geld verstuurden) doet ie wel, maar van verdenking op zichzelf proberen te laden is volgens mij geen sprake. (Sowieso opvallend dat er tot nu toe weinig hulpmollengedrag is dit jaar.)

Dit geldt na afleveringen 4 en 5 totaal niet meer. Tygo is nu alleen nog maar bezig met verdachte uitspraken (die de uitzending halen), muiterij en hulpmollengedrag. Mede daarom dat ik Tygo nu echt niet meer als Mol kan zien.

Offline FilmMaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #202 Gepost op: 1-02-2014, 11:30:07 »
Het zou zo leuk zijn als Tygo de mol is. Dat hij die 1000 euro gewoon verduisterd heeft (zoals hij zegt!) en vervolgens 2 lege enveloppen post. En dat alles geholpen door Jennifer....
Maar ik ben bang van niet  ::ohno::
Een mol die expres duidelijk maakt dat ie de mol is, da's weer nieuw  ::tandpastasmiley::

Offline Blieb2013

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 1-02-2014, 12:05:51 »
Zou de productie de kandidaatbiechts en molbiechts van Tygo verwisseld hebben ?
Dat we nu de molbiechts al zien en na de ontknoping pas de biechts als kandidaat ??

Tygo zegt in de biecht: Er waren twee boeddha's die met twee vingers wezen. Susan zag er maar een, maar ik heb er twee gezien. Echt een mollenactie. Stom van me. Maar de rest heeft het niet gezien.

Ik vind dit heel raar en als een verstopte molbiecht klinken : Echt een mollenactie, stom van me, maar de rest heeft het niet gezien.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #204 Gepost op: 1-02-2014, 12:14:03 »
Er was nog een gekke quote van hem in aflevering 5 die heel subtiel was maar toen ik hem hoorde dacht ik wel... dat zou een molbiecht kunnen zijn. Ben hem alleen kwijt. Als iemand weet welke ik bedoel..  :)

Ik denk dat je deze bedoelt: "Ze had 'm zo goed omschreven Aaf, ik kon er niet omheen."

Offline Blieb2013

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 1-02-2014, 12:29:01 »
Ik denk dat je deze bedoelt: "Ze had 'm zo goed omschreven Aaf, ik kon er niet omheen."

Die ook ja!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #206 Gepost op: 1-02-2014, 12:42:25 »
Is eigenlijk ooit gepost dat Tygo tijdens de eerste helft van de test in aflevering 1 amper in beeld is en van hem geen biecht te horen is over wie hij verdenkt!?

(Volgens mij had iedereen het alleen maar over zijn reflectie in het scherm en is dit feit een beetje weggevallen, maar misschien wel opmerkelijker.)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #207 Gepost op: 1-02-2014, 12:46:49 »
Is eigenlijk ooit gepost dat Tygo tijdens de eerste helft van de test in aflevering 1 amper in beeld is en van hem geen biecht te horen is over wie hij verdenkt!?

Het was mij niet opgevallen maar je hebt gelijk dat we hem alleen even de test zien maken als Susan haar verdenking over hem uitspreekt. Wel bijzonder ja, goed gezien.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 1-02-2014, 18:28:58 »

JA! Die idd! :) Het klonk heel erg alsof ie als mol zei dat ie het beeld niet niet kon zien zeg maar. Alsnog denk ik dat ie het niet is... ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 1-02-2014, 19:07:35 »
Eerst dacht ik "Tygo moet echt de mol niet zijn" nu hoop ik het, maar denk dat ie het niet zal zijn.

Tygo echt potentieel de mol.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2014, 16:18:25 door Dolfie, Reden: 2 berichten achter elkaar gepost, dus samengevoegd »

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2014, 16:37:10 »
Suus/Sus-theorie:

Tygo stuurt zijn enveloppen naar Suus. Heeft hierbij een shirt aan met zichtbaar op de bovenste rij "SUS". Tygo heeft een rol gespeeld in de film Suskind.
Verklaard misschien waarom die Susan niet voluitschrijft op de envelop.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2014, 18:04:27 »
Tygo is mijn mol niet, maar ik vond hem bij de Snake-opdracht wel behoorlijk mollig. Het begint al met zijn voorstel om het dorpje in 2en te splitsen. Dat is niet handig als je beide loopteams de langst mogelijke weg wil laten afleggen. Volgens mij kun je beter één team de hele buitenring laten lopen en het andere binnen die ring laten zigzaggen. Vervolgens wijkt zijn team ook het meest af van de bedachte route. Kan aan JW en Aaf liggen natuurlijk, maar het is toch opvallend.

Maar goed, toch denk ik dat de Mol in deze opdracht liever bij de lopers zit. Zoveel meer mogelijkheden om te mollen zonder dat het teveel opvalt, om te beginnen met het looptempo. 

Offline Molle Pietje

• Forumlid
  • Back to the roots in 2015
« Reactie #212 Gepost op: 3-02-2014, 20:24:33 »
Tygo is mijn mol niet, maar ik vond hem bij de Snake-opdracht wel behoorlijk mollig. Het begint al met zijn voorstel om het dorpje in 2en te splitsen. Dat is niet handig als je beide loopteams de langst mogelijke weg wil laten afleggen.
Absoluut niet mee eens.goed bedacht op het moment van hem, maar don"t worry !
Hij gaat er donderdag uit.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 3-02-2014, 21:34:35 »
Absoluut niet mee eens.goed bedacht op het moment van hem, maar don"t worry !
Hij gaat er donderdag uit.
Is dit een spoiler die ik niet wil lezen?

Ik vind het sowieso een rare reactie. 'Don't worry'? Dat is toch raar? Iemand verdenkt Susan, Tygo verdenkt Susan, en jij zegt 'Don't worry'. Gebaseerd op niks.

Het zette mij in ieder geval wel aan het denken: hoe speel je (deze) Snake het best? Wat als je dat weet, waar en hoe zou je dan mollen? Zou je ook eens moeten.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline annemaMol

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt....
« Reactie #214 Gepost op: 5-02-2014, 11:22:47 »
Vorige week was er een stukje op RTL Boulevard. Oud-mollen vertelden wie ze verdachten. ELders ook besproken op dit forum.
 Jon (seizoen Ierland/Jordanie) zei dat ie toch wel op Tygo zat. Juist omdat het zo 'in your face' is.
En ik denk dat Tygo wel iemand is, die als mol kan spelen dat ie een kandidaat is, die speelt dat ie mollig doet...
Ik zou hem wel kunnen verdenken dat hij zo'n dubbele laag als mol erin kan stoppen. En dat wij allemaal denken: ik wist de woorden 2 maanden van tevoren... Yeah right! Ligt er te dik bovenop, kan echt niet!
maar ja, niets is wat het lijkt!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 5-02-2014, 13:26:33 »
Ik hoop dat het zo is Annemarietje. Hij lijkt soms echt voorkennis te hebben (vooral met die woorden onthouden). Maar ik begrijp niet waarom hij dan niet geprobeerd heeft de opdracht in de haven te laten mislukken terwijl hij de boot bestuurde (toch 2500 euro). Er pleit wel veel tegen hem maar dat geldt ook voor andere kandidaten (bekijk o.a. de andere lijstjes van Heinz maar eens) . Misschien komt er meer duidelijkheid in afl.6. Ik heb in ieder geval geen duidelijke mol meer...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #216 Gepost op: 5-02-2014, 13:57:24 »
Tygo zegt 100% zeker te zijn van zijn "bloemetjes op mouw"-Boeddha ("ik kon er niet omheen") maar geeft als tweede foto de voorkeur aan Freeks foute kralenkettingbeeld. Waarom niet voor de foto gekozen waar hij zo zeker van was? Het zou misschien kunnen dat hij ging twijfelen of het een foto van "Skunk Anansie" was (zie deze post), maar het zaaien van die twijfel zou dan ook een molactie kunnen zijn.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 5-02-2014, 14:50:28 »
Daarom vul ik toch maar weer (voor de derde keer) Tygo in bij de pool...Ik wil gewoon dat hij het is.

Offline Molle Pietje

• Forumlid
  • Back to the roots in 2015
« Reactie #218 Gepost op: 5-02-2014, 18:26:06 »
ik wist de woorden 2 maanden van tevoren... Yeah right! Ligt er te dik bovenop, kan echt niet!
maar ja, niets is wat het lijkt!

Dit lijkt op voorkennis, maar ja....niets is wat het lijkt.
Volgens deze gedachtengang kan hij onmogelijk de mol zijn !!
Ben er van overtuigd...morgen Tygo  ::zwaai::

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 5-02-2014, 23:15:41 »
Is dit een spoiler die ik niet wil lezen?

Kun je niet echt zeggen. Als ik zeg dat morgen JW eruit vliegt, is dat toch ook niet meteen een spoiler? Ik roep nu ook maar wat... Volgens mij is Tygo geen eens de meest gekozen als potentiele afvaller in de komende aflevering...